Dziś jest czwartek 25 lutego 2021, dziś są imieniny: Wiktora i Cezarego

Menu strony

Kalendarz imprez

Licznik

Odwiedziło nas:
9732643
osób

Onet podróże
Polskie Radio
PITAX

Bezpiecznie, zdrowo, bezgotówkowo – rusza kampania informacyjno-edukacyjna dla klientów ZUS

dodano: 2021-02-12 14:52:23

Zakład Ubezpieczeń Społecznych rozpoczął kampanię informacyjną „Bezpiecznie, zdrowo, bezgotówkowo”. Jej celem jest wypromowanie wśród świadczeniobiorców korzyści z bezgotówkowej formy pobierania świadczeń oraz możliwości wynikających z korzystania z rachunku bankowego - zwłaszcza w obecnej sytuacji związanej z COVID19.

Coraz więcej osób pobiera świadczenia na konto bankowe. Jednak część klientów w dalszym ciągu decyduje, aby wypłaty z ZUS otrzymywać w gotówce. Jak wskazują badania przeprowadzone przez ZUS wśród tych osób, taka decyzja wynika w dużej mierze z braku wiedzy o tym jak korzystać z rachunku bankowego, a szczególnie z bankowości elektronicznej. Dzięki kampanii „Bezpiecznie, zdrowo, bezgotówkowo” ubezpieczyciel upowszechnia wśród seniorów wiedzę na temat  korzyści, jakie daje konto w banku i jak bezpiecznie z niego korzystać.

ZUS chce aby jego klienci swobodnie i bez lęku korzystali z rachunków bankowych, dysponowali swoimi pieniędzmi, nie narażając się na kradzież, oszustwa czy inne niebezpieczeństwa. Seniorzy mają także bezpiecznie pobierać na konto swoje świadczenia, płacić  rachunki oraz robić zakupy on-line. Celem kampanii jest zachęcenie starszych osób, by wychodząc do sklepu czy apteki używali karty płatniczej. Bo rachunek bankowy jest bezpieczny i wygodny, a otrzymywanie świadczeń z ZUS na konto w banku pozwala na bezpieczny dostęp do nich, co jest szczególnie ważne w czasie pandemii.

Korzystaj z rachunku bankowego, otrzymuj świadczenia na konto i bądź bezpieczny!

W trakcie kampanii „Bezpiecznie, zdrowo, bezgotówkowo” ubezpieczyciel  pokazuje, że korzystanie z konta bankowego i bankowości elektronicznej jest łatwe. Jego klienci mają dowiedzieć się:

  • jakie korzyści daje posiadanie konta w banku,
  • jak założyć konto bankowe,
  • jak zmienić sposób wypłaty świadczeń w ZUS,
  • o czym muszą pamiętać, gdy korzystają z konta bankowego przez internet.

Informacje te zapewnią seniorom bezpieczeństwo w świecie, w którym trudno obejść się bez internetu. Umiejętność korzystania z internetu, bankowości elektronicznej i usług online ułatwia załatwianie codziennych spraw. Przez internet można załatwić sprawy w urzędach, robić zakupy, płacić rachunki czy kontaktować się z najbliższymi.. Szczegółowe informacje są dostępne na stronie internetowej kampanii „Bezpiecznie, zdrowo, bezgotówkowo”.

Dane adresowe

Urząd Miejski Trzcińsko
ul. Rynek 15
74-510 Trzcińsko - Zdrój

tel. 91 41 48 001
fax 91 41 48 103
e-mail: um@trzcinsko-zdroj.pl

Ważne informacje

NIP: 858-17-31-665
REGON: 811684835
konto: 02 9370 1020 0400 0130 2004 0008

Godziny pracy

Urząd Miasta jest czynny
poniedziałek - czwartek w godzinach 7.30 - 15.30
piątek w godzinach 7.00 - 15.00