Dziś jest czwartek 14 grudnia 2017, dziś są imieniny: Alfreda i Izydora

Menu strony

Kalendarz imprez

Licznik

Odwiedziło nas:
6146200
osób

Wyróżnienia

Bezgotówkowa forma wniesienia wadium do przetargów publicznych

dodano: 2017-11-20 13:20:41

Fundusz Pomerania (dawniej Zachodniopomorski Regionalny Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o.) aktywnie wspiera rozwój firm na terenie województwa zachodniopomorskiego oferując im bezgotówkową formę wniesienia wadium do przetargów publicznych. Jednocześnie Fundusz Pomerania spełnia warunki o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tzn. jest podmiotem o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).

Wniesienie przez przedsiębiorców wadium w formie poręczenia Funduszu jest niezwykle korzystne dla przedsiębiorstw, ponieważ nie muszą angażować własnych środków, a jednocześnie korzystne warunki poręczeń pozwalają większej liczbie Wykonawców ubiegać się udział w przetargach.

W najbliższym czasie przedstawiciele Funduszu nawiążą kontakt z Działem Zamówień Publicznych w celu przekazania materiałów informacyjnych dostępnych dla przedsiębiorstw zainteresowanych udziałem w przetargach publicznych.

 

Zapraszam do współpracy, bezpośredni kontakt:

W sprawach związanych z materiałami informacyjnymi dla przedsiębiorców:

Łukasz Cieszyński- Dyrektor ds. poręczeń, tel. 665-920-560, I.cieszynski@funduszpomerania.pl

 

W sprawach związanych z możliwością ubiegania się przez przedsiębiorców o wadium w formie poręczenia:

Marta Kawiak- Account Manager, tel. 661-540-590, m.kawiak@funduszpomerania.pl

Dane adresowe

Urząd Miejski Trzcińsko
ul. Rynek 15
74-510 Trzcińsko - Zdrój

tel. 91 41 48 001
fax 91 41 48 103
e-mail: um@trzcinsko-zdroj.pl

Ważne informacje

NIP: 858-17-31-665
REGON: 811684835
konto: 02 9370 1020 0400 0130 2004 0008

Godziny pracy

Urząd Miasta jest czynny
poniedziałek - czwartek w godzinach 7.30 - 15.30
piątek w godzinach 7.00 - 15.00